joi, 1 octombrie 2009

Prolog

Pasiunea mea pentru fotografie a inceput pe la 13 ani cand am descoperit acasa un aparat foto cu film marca Smena. A fost ceva nou si fascinant in acelasi timp. Asa am inceput ca fotograf amator. Fotografiam mai mult peisaje si ma plimbam mult prinzand in poza cam tot ce intalneam in cale. Filmele erau insa scumpe, developarea la fel, eu eram un copil si banii nu ii gaseam nici macar ca sa ii fotografiez, asa ca pasiunea a luat o lunga pauza.
A urmat o perioada foarte frumoasa in care am facut poze numai cu aparatele altora, dar ce poze! Faceam parasutism si cate ocazii de a face poze au fost........ Din pacate nu m-am ales cu nici una....

A venit insa si momentul cand mi-am dat seama ca nu se mai poate si ca imi trebuie neaparat aparatul meu. Am inceput sa strang bani si in 2007 mi-am luat un aparat semi-profesional Fuji film S 5700. Abia acum puteam sa fac poze asa cum vreau eu si atat cat vreau eu. Oriunde ma duceam luam aparatul cu mine. Se vedea diferenta intre pozele facute cu acest aparat si altele, dar desi am tinut mult la acest aparat l-am facut cadou pentru a ma impulsiona sa strang bani pentru unu si mai bun. Daca il pastram ma multumeam cu el si nu imi luam altul prea curand.
In aceste conditii, adica fara aparat din nou, sfatuit si de un prieten,Teo Bacus, am achizitionat un Nikon D80 body la care am adaugat in curand un obiectiv 18-70 si abia de acum pot spune ca incepe povestea.......

Niciun comentariu: