marți, 6 octombrie 2009

Primul shooting

Povestea incepe cu o saptamana inainte de nunta mea cand eu incercam sa fotografiez ceva aiurea si o prietena de-a viitoarei sotii m-a intrebat daca nu vreau sa-i fac ei niste poze.
A doua zi am ajuns la ea acasa si peretele visiniu din sufragerie mi s-a parut un fundal bun.

A fost o placere sa lucrez cu ea pentru ca nu era deloc inhibata de aparat si se juca cu el asa cum trebuie. A fost o atmosfera relaxanta si pozitiile au venit una dupa alta. Am ales pozitiile in functie de haine, pentru ca si-a schimbat tinuta din cea de baby dool, in cea office trecand apoi la tinuta sport. Unghiurile din care am pozat le-am ales in functie de ceea ce doream sa scot in evidenta: fata, picioarele sau corpul intreg.

Nu stiu inca din ce unghi imi place mai mult sa pozez pentru ca nu mi-am dat seama din ce unghi ies mai bine, dar mai inca vreme sa descopar. La toate pozele am folosit SB-ul si in concluzie pot spune ca a fost o sedinta foto reusita.
Madalina a fost multumita de poze si eu am fost multumit mai ales de atmosfera creata si pe langa asta au iesit si ceva poze reusite.

Niciun comentariu: